آنتن فروشی کلان صدا و سیما به پزشکان

آنتن فروشی کلان صدا و سیما به پزشکان

منبع : روزیاتو

درآمدهای صدا و سیما در سال های اخیر به شدت کاهش یافته است و ضعف کادر مدیریتی و فقدان برنامه ریزی راهبردی برای جذب مخاطب و برنامه سازی شاد و جذاب و همراهی با فعالان صنعتی و خدماتی سراسر کشور سبب شده تا این سازمان عریض و طویل رسانه ای، برای جبران هزینه های خود، از راه های مختلفی برای کسب درآمد اقدام کند.

خواه فروختن آنتن زنده به مدرسان کنکور برای تبلیغ کتاب های میکرو طبقه بندی یا نمایش سس مایونز و پوشک و صابون و کرم صورت با حضور بانوان جوان و یا تبلیغ کالاهایی که اصالت آن ها، جای تردید است یا پول گرفتن از مهمانان الکی دعوتی برای تبلیغ خود که در برنامه های مختلفی در شبکه ها شاهد هستیم و از  بیان نام و مصداق، معذوریم.

تبلیغ پزشکان معمولی و سطح  متوسط در رسانه  ملی، اخیرا صدای معاون وزیر بهداشت را در اورد. ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت گفت: برخی مردم تصور می کنند حتما پزشکی که در رسانه ملی در خصوص موضوع پزشکی صحبت می کند قطعا پزشک حاذق و برجسته ای است و بر مبنای همین تصور مراجعات بیماران به مطب پزشک مذکور به شدت افزایش پیدا می کند در حالیکه اکثر پزشکانی که در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا می کنند در سطح متوسط هستند.

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در گفتگوی زنده با شبکه رادیویی گفتگو در خصوص تبلیغات خارج از عرف پزشکان در فضای مجازی با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر تبلیغاتی که در امور پزشکی و دارویی در فضای مجازی انجام می شوند، غیر قانونی هستند، گفت: طبق ماده ۷ آیین نامه بند ب ماده ۳ قانون نظام پزشکی، تبلیغ دارو و ذکر خواص درمانی در رسانه های عمومی که مخاطب آنها عموم مردم هستند، ممنوع است.

برچسب ها
صدا و سیما
نظرات کاربران
کد امنیتی