مانور تبلیغاتی روی نعش سرخابی‌ها!
محرمانه مستقیم

مانور تبلیغاتی روی نعش سرخابی‌ها!

نویسنده : مرتضی اخوان

از قدیم گفته‌اند و لابد شما هم شنیده‌اید که: «میت لگد زدن ندارد»! حالا با نزدیک شدن به برخی مناسبت‌های خاص که ما در ایران آن را انتخابات ریاست جمهوری می‌خوانیم، عده‌ای میت سرخابی برایشان مهم شده و بر سر نعش‌اش جار و جنجال به راه انداخته‌اند. هر 4 سال یک‌بار در آستانه انتخابات و از آن روز که تنور تبلیغات انتخاباتی آرام آرام در فضای مجازی و پشت گوش‌ها و پرده‌ها روشن می‌شود، برخی آقایان بحث داغ «خصوصی‌سازی» دو باشگاه پرهوادار پایتخت را راه می‌اندازند تا استفاده‌های تبلیغاتی لازم را برای انتخابات، از آن ببرند. به جان خودمان گمان بد نبرید و فکر نکنید این را فقط ما می‌گوییم یا این‌که با خودتان بگویید چی شده یهو جیم یاد این داستان افتاده است. همین چند روز پیش بود که سردار سرخ‌ها در مصاحبه‌ای دوباره سخن از خصوصی‌سازی دو باشگاه سرخابی گفت و مدعی شد این خصوصی‌سازی تا اردیبهشت 92 انجام می‌شود! رویانیان در آن مصاحبه گفته بود: «با دولت صحبت کرده‌ام و کارهای اولیه برای این انتقال و خصوصی‌سازی صورت گرفته است»! درست دو روز بعد از این مصاحبه بود که واکنش‌ها به این مسئله دوباره در صدر اخبار ورزشی خبرگزاری‌های کشورقرار گرفت و واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق استقلال طی سخنانی جنجالی این ادعا را تلاش برای تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی آقایان و حزب‌شان دانست. این‌که چرا درست در بحبوحه انتخابات مسئله سرخابی‌های پایتخت با هواداران 30 میلیونی مردمی داغ می‌شود و آقایان دلشان برای این تیم‌ها می‌سوزد و هوای خصوصی‌سازی به سرشان می‌زند از آن سوال‌های اساسی است که ذهن ما را هم مشغول کرده است. خصوصی‌سازی در شرایطی که به گفته کرد زنگنه، رئیس اسبق سازمان خصوصی‌سازی با بدهی‌هایی که برای این دو تیم ایجاد شده و در شرایطی که دارایی‌هایی برای‌شان در نظر گرفته نشده، این دو تیم به درد هیچ بنگاه خصوصی نمی‌خورند (!)، حرف خنده‌داری است که شاید بهترین دلیل بیان آن اغراض سیاسی برخی آقایان باشد. از شما چه پنهان تجربه‌ویژهی‌سازی عجولانه در کشورمان با کله زمین خورده است و بهترین نمونه آن هم باشگاه استیل‌آذین است که به دلیل فراهم نبودن بستر مناسب برای خصوصی‌سازی در فوتبال کشورمان نتوانست موفق باشد و با وجود ول‌خرجی‌های مالک باشگاه ناکام ماند. حالا چرا باید از برند قرمز و آبی در شرایط کنونی برای اغراض سیاسی بهره گرفت و با احساسات و خواست هوادران پرشور سرخابی بازی کرد، سوالی است که شاید مطرح شدن‌اش تلنگری باشد بر جان مسئولان ذی‌ربط! برای آگاه شدن بیشتر از این ماجرا می‌توانید به سایت jeem.ir مراجعه کنید و پادکست جنجالی «خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس؛ از شعار تا شعار» را گوش کنید. مطمئنا سخنان جالب کارشناسان در خصوص این خصوصی‌سازی پوشالی می‌تواند جالب توجه باشد.

نظرات کاربران
کد امنیتی
t.m
t.m
٩١/١١/١٠
٠
٠
آره، خیلی وقتا حرمتا شکسته میشه....سر کل کل سرخآبیا...
پربازدیدتریـــن ها
ناصرخان آکتور سینما

عقب‌گردات قشنگه!

٩٦/٠٣/٢٥

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است

٩٦/٠٣/٢٥
برگزیده سایت

لُبّ مطلب را زود رو نکنید

٩٦/٠٣/٢٥
ذهن زیبا

ذهن زیبا 490

٩٦/٠٣/٢٥
مینی

مینی 490

٩٦/٠٣/٢٥
آنتن

جان مدیر اجرایی در خطر است!

٩٦/٠٣/٢٥
شاخ هفته

این آینه دل نشکن

٩٦/٠٣/٢٥
حکایت هفته

اندر باب مریدان و احوال استادنا مایلی کهن

٩٦/٠٣/٢٥

لوگان، ابرقهرمانی بدون شنل و ناامید

٩٦/٠٣/٢٥
فتوچاپ

فتوچاپ 490

٩٦/٠٣/٢٥
جارچی

جارچی 490

٩٦/٠٣/٢٥
درباره 4 صعود دشوار و سخت تیم ملی ایران به جام جهانی

معجزه تخصص ماست!

٩٦/٠٣/٢٥
گفت وگوی «جیم» با مریم نوابی‌نژاد، ایده‌پرداز سابق «ماه عسل» که حالا برنامه «هزارداستان» را برای شبکه ن

جامعه ما عشق و امید کم دارد

٩٦/٠٣/٢٥
کافه جهان نما

یاسوج، دیاری که بوی گل یاس می‌دهد

٩٦/٠٣/٢٥
جانونی

به احترام نان! مادر غذاها...

٩٦/٠٣/٢٥
پایان‌نامه

یک یادآوری سخت

٩٦/٠٣/٢٥
برگزیدن یک موقعیت شغلی متفاوت

عشق و زندگی در نقطه‏ صفر مرزی

٩٦/٠٤/٠١
تلگجیم

تلگجیم 490

٩٦/٠٣/٢٥
مینیمال

رو دریافت اول دقت کنید

٩٦/٠٣/٢٥
درباره صعود مقتدرانه تیم ملی کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه

رفتیم جام جهانی!

٩٦/٠٣/٢٥
تبلیغات
تبلیغات