... طبيبم رو مي‌خوام
پايان نامه

... طبيبم رو مي‌خوام

نویسنده : سعيد برند

عضو هيئت تجديد نظر انتظامي سازمان نظام پزشکي گفت: «دليل اصلي شکايت بيماران اين است که اطلاعات برخي پزشکان کافي و به روز نيست.» البته ما نگفته مي‌دانيم که تعداد اين نوع پزشکان بسيار بسيار کم است و فقط يکي دو نفر از دکترهاي تازه مجوز مطب گرفته را شامل مي‌شود، که البته همين پزشک ناحاذق هم تنها يک روز سال يک جورايي ناجور برخورد مي‌کند (اين همه صغري کبري کنار هم رديف کرديم که زبانم لال آقايان اطبا از خود حقيرمان شکايت نکنند) حالا به مطب همين يک پزشکي مي‌رويم که عمرا لنگه‌اش در کل دنيا يافت نشود. صداي خانم منشي:

 

بيماران محترم توجه فرمايند هم اينک آقاي دکتر پس از 2يک ساعت تاخير بالاخره به مطب تشريف آورند و تا يک ساعت ديگر در مطب خواهند بود.

 

از شماره يک تا شماره 36 بفرمايند داخل مطب.

 

عزيزان بيمار لطفا دفترچه‌هاي بيمه خود را لب کوزه گوشه مطب گذاشته و آبش را ميل فرماييد.

 

لطفا براي نشان دادن جواب آزمايش، ارائه جواب سونوگرافي و حتي براي گرفتن جواب سلام از آقاي دکتر مجددا ويزيت تهيه فرماييد.

 

همراهان عزيز براي پرداخت «خود ياري» لطفا به «زير ميز» مراجعه فرمايند.

 

بيماران محترم براي خواندن نسخه آقاي دکتر به واحد «تشخيص خط» واقع در دکان بغل مراجعه و قبل از ورود فيش تهيه فرماييد

 

از شماره 37 تا 152 بفرمايند داخل مطب.

 

کليه امور تزريقات، پانسمان، برداشتن خال، زير ابرو، گذاشتن پروتز و خريد و فروش دارو در اين مکان انجام مي‌شود.

 

بيماران عزيزي که به صورت سرپايي عمل جراحي شده‌اند قبل از خروج لطفا نواحي بخيه شده و بخيه نشده را به درستي دست بکشند، تلفن‌همراه دکتر گم شده است، چنانچه آن را در بدن خود يافتيد گزينه يک را به شماره 2000999 ارسال فرماييد، در غير اين صورت به اميد بيماري بعدي شما، خدانگهدار.

نظرات کاربران
کد امنیتی