در محاصره زامبی‌ها
یادداشتی در مورد حاشیه‌های آزار دهنده نتورک‌مارکتینگ

در محاصره زامبی‌ها

نویسنده : سحر نیکو عقیده

یک روز که طبق معمول داشتم در اینستاگرام می‌چرخیدم به کامنتی مملو از محبت شخصی ناشناس در زیر یکی از پست‌هایم برخوردم. «سلام عزییییییییزم. دلم برات خییییلی تنگ شده. چه خبرا...» نه می‌شناختمش و نه اسمش برایم آشنا می‌زد. بالا و پایین کردن عکس‌هایش هم افاقه نکرد و هر چه به ذهنم فشار آوردم چیزی دستگیرم نشد. دست آخر با کلی عذرخواهی و ابراز شرمساری گفتم که به جا نیاورده‌ام و لطف کند خودش را معرفی کند. بلافاصله جواب داد «نامرد دوست قدیمیتو فراموش کردی؟ توی کلاس چهارم هم‌کلاسی بودیم و...» چشم‌هایم از تعجب چهارتا شد. چون صمیمی که نبودیم هیچ تازه فقط همان یک سال با هم همکلاس بودیم و اصلا بعد از این همه مدت چرا باید سراغ من را بگیرد؟

قضیه بودار و عجیب به نظر می‌آمد. با این‌حال در پارک ملت قرار گذاشتیم. در اولین برخورد شخص مذکور دستم را به گرمی فشرد و ایضا مرا در آغوش کشید، طوری که انگار سال‌هاست یکدیگر را می‌شناسیم. هنوز روی یک صندلی ننشسته بودیم و جمله «چه خبر» از دهانم خارج نشده‌ بود که رفت سر اصل مطلب: «یک ساله نتورک کار می‌کنم. چند سال دیگه قراره پول پارو کنم، انگیزه گرفتم، دنیا رو شفاف‌تر از بقیه می‌بینم و..» شستم خبردار شد، حرف‌هایش شبیه ضبط‌‌صوت‌های سیاری بود که حتما شما هم در فامیل و دوست و آشنا به چند نفرشان برخورده‌اید. یا بهتر است بگویم آن‌ها به زور به شما برخورده‌اند و مخ‌تان را کار گرفته‌اند.

خلاصه زود سر و ته صحبت‌مان را هم آوردم، خداحافظی کردم و رفتم. در راه به زامبی‌هایی فکر می‌کردم که روز به روز به تعدادشان افزوده می‌شود. زامبی‌هایی که انگار همه از روی هم کپی شده‌اند، گاز نمی‌گیرند اما تو را شبیه اسکناس متحرک می‌بینند و تا افکارشان را به خوردت ندهند و تو را به زور جذب نکنند رهایت نمی‌کنند. یار دبستانی نه‌چندان صمیمی من هم من را رها نکرد. پی‌گیری، تماس مداوم، اصرار و اجبار، تحقیر و در آخر تهدید به مرگ(!) :|

پس از طی همه این مراحل و نتیجه نگرفتن آخرین پیامی که از طرف او به من ارسال شد این بود: «قطار نت‌ورک در حال حرکته، می‌تونی سوار شی، می‌تونی فقط دست تکون بدی و حسرت بخوری!» من هم از اینکه تا این حد به فکر من است تشکر کردم و گفتم که ان‌شاءا... این قطار در دره سقوط نکند و او را به جایی برساند که نیازی به التماس کردن به بقیه نداشته‌ باشد!

از شر دوست عزیزم خلاص شدم اما زامبی‌ها روز به روز بیشتر ما را محاصره می‌کنند. کاری به خود این شغل ندارم اما حواشی آن آزار دهنده‌ است و انگار تمامش را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: «هدف وسیله را توجیه می‌کند.» یعنی فقط به‌خاطر پول به کسی زنگ بزنی، فقط به خاطر پول او را از خانه به پارک (مکان نود درصد قرارهای نتورکی) بکشانی، فقط به ‌خاطر پول با او گرم بگیری و طوری رفتار کنی که انگار سال‌هاست رفیق فابریک هستید، فقط به خاطر پول خودت را دلسوزترین فرد زندگی آن آدم نشان بدهی و... این‌ها آزاردهنده نیست؟

برچسب ها
درباره نویسنده
نظرات کاربران
کد امنیتی
خاتون گیس گلابتون
خاتون گیس گلابتون
٩٥/٠٦/١٠
٥
٠
هوووم آزار دهندست اما بیشتر گریه آور این حجم از تسلط روی تفکر و تصمیم مردم و شست و شو داده شدن مغز هاشون و عضو گیری هایی که سرعتش به سرعت نور طعنه میزنه ...
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٠
٠
١
خداییش به نظرم حرفاشون تاثیر نداره و بیشتر تخیلیه:/ اما نمیدونم چرا اینقد سریع عضو می‌گیرن!
k_koolak
k_koolak
٩٥/٠٦/١١
٠
١
مطالعه و امید و ساختن روابط خوب شست و شوی مغزی نیست
مسعود نوری
مسعود نوری
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
شستشوی مغزی برای پاک کردن گردو غبار ذهن خیلی لازمه اصلا چیز بدی نیست
غزالِ رضائی
غزالِ رضائی
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
عجـــــب!!! تاحالا نشنیده بودم:) پس مواظب دوستای چهارم دبستانیمون باشیم:دی
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٠
٠
٢
کلا این روزا باید مواظب همه باشیم. مثل قارچ‌ تکثیر میشن:دی
یاسین هستم «)
یاسین هستم «)
٩٥/٠٦/١٠
١
١
خخخخ رو اعصابن :) پسرا که دیگه جویدن این نتورک مارکتینگ رو ... از هر 10 تا همکلاسیِ راهنمایی مون، یکی دو تا شون رفتن تو همین کار و کلا به رفیقاشون به چشم طعمه نگاه میکنن خخخخخخ
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
بله آقایون بیشتر درگیر این ماجرا هستن
Hamid_Bozorgvari
Hamid_Bozorgvari
٩٥/٠٦/١٠
١
٠
من یه مدتی توی یکی از این شرکت ها عضو شدم .... همه بچه سال و عشق دوست دختربازی و دوست پسر بازی .... باید جنسی که ارزش چندانی نداره به اقوامت بفروشی تا از سود کلانی که نصیب شرکت میکنی ، ذره ای هم به تو برسه ...... واقعا خجالت آور بود .....
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
به شدت با حرفتون موافقم..‌و اینکه باید برای عضوگیری یا فروختن جنس هم کلی اصرار کنی هم اصلا جالب نیست!
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
دوست دختر بازی تو همه شرکت های غیر نتوورکي هم وجود داره رفتار افراد به نظرتان ارتباطی به خود تجارت داره در ضمن شما بهتره با سند صحبت بکنی درباره کیفیت اجناس و ارزششون ثانیا شما محصولی که از بازار سنتی می خری مگه ارزش داره ؟
Hamid_Bozorgvari
Hamid_Bozorgvari
٩٥/٠٦/١٣
٠
٠
شرکت بادران ... شامپو برنج پرمون ... قیمت بازار 4000 ... قیمت سایت 5500 ....... آقا مسعود ، از اینکه شما سوار قطار نتورک شدی و پیشرفت میکنی خوشحالم .... امیدوارم موفق باشی
زهرا- خسروی
زهرا- خسروی
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
همین چن روز پیش شبیه همین قضیه رو تو وب زهرا آقایی خوندم طفلی اون طرف زهرا رو هم ول نمیکرد؛ نمیدونم چیه ولی اینجور که همه میگن بقیه رو شکل طعمه و دستگاه پول ساز میبینن:دییی
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
سلام عزیزم. اتفاقا با یه خورده سانسور فرستادم واسه سایت ولی خب چون با سانسور بی نمک شده بود گفتم حذف کنن:))
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
اینجور مواقع تنها راهش اینه که مستقیم و بدون هیچ خجالتی به طرف بگی نه!
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
خوب این اشتباه هست اگه کسی افراد رو به چشم پول ببینه شکستش تو این تجارت احتمال داره در ضمن مگه دنبال پول بودن بده ؟ شما از بیرون کالا میخرید پول میدید دیگه حالا این پول به جای جیب غریبه تو جیب اشناتون می ره ولی ما چون تو جامعه ای بزرگ شدیم که نمی تونیم موفقیت افراد رو تحمل کنیم دلمون نمیخواد به کسانی که می شناسیم کمک کنیم در واقع فامیل چشم دیدن موفقیتت رو نداره
aaasaeid
aaasaeid
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
منم چنین تجربه ای رو دارم. یه مورد که از دوستان دبیرستان بود بعد چند سال به بهانه قرار رفاقتی منو کشوند به پارک ملت و همون قضایای شما. یه مورد هم یه بنده خدایی تو دانشگاه بود که بعد شاید نهایتا 5 بار برخورد در دانشگاه به مدت چند ساله که هر چند وقت یکبار زنگ میزنه که بیا جان ما نتورک. در آخرین تماس هم گفت :الان داشتم یه لیست از افراد مهم زندگیم تهیه میکردم که بعد خانومم و پدر مادرم تو توی رده چهارمی. خخخ واقعا ملت مشکل دارن
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
:))))) وای دوست من تا حالا به من نگفته. احتمالا در تماس بعدیش میگه تو مهم ترین فرد زندگیم قبل از من پدر و مادر و همسرم هستی:/
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
خخخخخ بندگان خدا چه دروغ هایی که مجبور میشن به ملت بگن...
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
تو مملکتی که همه کج راه ميرند به کسی که درست راه بره میخندند حرفت رو قبول دارم کسانی که نتوورک رو رد میکنند مشکل دارند کاملا درسته
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
واقعا از نظر یک نتورکی همه کسایی که نتورک رو رد میکنن مشکل دارن؟؟؟؟!!!!!!!! :|||| خدایا خودت ظهور کن! خداییش من دیگه حرفی ندارم و الان کاملا به این نتیجه رسیدم که برای شماها فقط بلاک جواب میده و ئیگر هیچ....
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
شما با این حرفتون زامبی بودن بعضی از دوستان نتورکی رو کاملا تایید کردید :)
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٠
١
٠
باز خوبه دوستی بوده که باهاش رودروایسی نداشتی... من دوستی دارم که باهاش یه کم رودروایسی دارم و دوستی سه سالمون دیگه داره بهم میریزه. آدمو مجبور میکنن که دیگه بد حرف بزنه. شستشوی غیرتی میدنشون. پول انقدر ارزش داره که آدم انقدر خودشو کوچیک کنه و انقدر مزاحمت ایجاد کنه و دوستی هاشو مکدر کنه؟ تازه جالبه که طرف به من میگه یه جوری رفتار میکنی انگار من مزاحمتم://
لیلی
لیلی
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
حالا رفیق را که میشه دست به سر کرد،ولی دختر دایی چی!یعنی هیچ جوره نتونستم قانعش کنم که نتورک برای من ساخته نشده؛ رفتم تحقیق کردم.کتاب خوندم از استادمون پرسیدم و بهش چیزایی رو گفتم که حتی خودش هم راجع به نتورک نمیدونست و همین باعث شد عصبانی بشه.و خلاصه اینکه من به احترام اینکه سنش بیشتر از من بود بهش هیچ حرف ناراحت کننده ای نزدم ولی اون متاسفانه..
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
آره مي‌فهمم. منم از پليس فتا شنيدم نبايد اعتماد كرد. اصلا بهشون بر نمي‌خوره آخه. من چندين بار جوابشو ندادم بازم اس ميده سلام گلم. مي‌خوام بيام به ديدنت! :/ آدم دلش ميخواد همه موهاشو بكنه!
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
آخ آخ...چه رفاقت هایی سر این موضوع نابود‌ شده خدا عالمه....و اینکه میبینی رفیقت هم همین دید مادی رو نسبت بهت پیدا میکنه بدترین قسمت ماجراست:(.... و در آخر به نظرم در جواب باید بهش رک و پوست کنده میگفتی که مزاحمشی:دی
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
شما بهتره بیشتر به حرف دوستتون توجه کنید چون صلاح شما در اينه دوست من من رو دعوت کرد ولی خودش بعد یه مدت کار رو رها کرد و کار نکرد اتفاقا زیاد صمیمی نبودیم ولی چون کار رو خوب دیدم قبول کردم . اون رفت ولی من موندم و موفق شدم شما بهتره دنبال دلیل منطقی باشید البته تو چه شرکتی کار کنی تو چه تیمی کار کنی همش مهمه .من قبلا تو تیم خوبی نبودم ولی خوب خود تجارت که بد نبود تیم رو عوض کردم فقط فکر کنید تجارت آینده دنیا همینه
h.naderi
h.naderi
٩٥/٠٦/١٠
٢
٠
نکته مهم اینه که چقدر جامعه ما توش بیکاری زیاد هست و آدم ها وقت الکی دارند که میرن سراغ این چیزها و البته چقدر از آینده ناامید هستن که دنبال یک شبه پولدار شدن اند....
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٠
٠
٠
البته اکثرا تاکید می‌کنن که دنبال یک شبه پولدار شدن نیستن و تلاش می‌کنن....اما خب من به شخصه زیاد دیدم که به سال نکشیده ولش کردن...
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
این طرح یک شبه پولدار شدن نیست این تفکر اشتباه جا افتاده فقط راه مطمئنی برای پول دراوردنه و به عنوان کار پاره وقت از مزاياش کیفیت محصول و قیمت مناسب و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی هست لطفا با دلیل منطقی رد کنید نه این صحبت ها البته میدونم دلیل منطقی برای رد نتوورک وجود نداره
الهام حبشی
الهام حبشی
٩٥/٠٦/١١
٢
٠
دقیقا این اتفاق دو سال پیش برای من افتاد !! این شرکت ها یک عده جون رو وعده ی الکی بهشون میدن ، اینا کار میکنن دو زار گیرشون میاد باقیش میره تو جیب شرکت و سرگروههای اصلی!!
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
دقیقا! به نظر من هم افرادی برد کردن که بالان و دیگه دست کسی به اون بالاها نمیرسه:/
k_koolak
k_koolak
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
این نت ورک نیست
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
چیزی که شما میگید ربطی به نتوورک نداره اتفاقا پنج لول بالاسری من نود میلیون میگیره و من می بینمش کاملا هم در دسترسه شما چون خودتون موفق نشدید دارید تجارت رو زیر سوال میبرید و با این کار خودتون رو تسکین میدید
فرانک باباپور
فرانک باباپور
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
دوست من از اولین ورود کنندگان به این وادی بود. ولی هیچوقت به پول نرسید!! البته اصرار اصلا نمیکرد! بیشترم برا خودش میخرید! :))))
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
باورم نمیشه!!! واقعا اصرار نمیکرد؟؟؟؟ خدا خیرش بده:)
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
ربطی نداره من دانشگاه تهران قبول نشدم ولی دانشگاه بده ؟ دوستم تو تجارت کامپیوتر شکست خورد ' اون تجارت بده ؟ افرادی هستند که دنبال کار نیستند فقط محصول رو میخرند برا خودشون هیچ اشکالی هم نداره
مریم سادات
مریم سادات
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
من اولین باره میشنوم : |یکی برا من توضیح بده چیه؟
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
نتوورک مارکتینگ یک تجارت فروش محصولات سلامت محوره با کیفیت بالا و قیمت مناسب شصت هفتاد ساله تو آمریکا اجرا شده و حتی اقتصاد بحران زده آمریکا در سالهای بعد از جنگ جهانی دوم را نجات داده این تجارت پنج ساله تو کشور ما با مجوز رسمی وزارت صنعت به صورت قانونی در حال انجامه و حتی توسط مراجع شرعی بودنش تایید شده و دولت ازش به خاطر منافع اقتصادی تجارت حمایت میکنه مثل پرداخت مالیات ' محصولات سلامت محور که خود تعزیرات حکومتی قیمتش رو تعيين میکنه ' مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخل و همچنین چون تازگی از کشور خارج و در کشورهای همجوار دفتر زده قابلیت ارز آوری به کشور رو هم داره روش این تجارت به این شکل هست که شما اول محصول رو خریداری و مصرف میکنید به جای خرید از فروشگاه و در صورت رضایت به دوستان خود معرفی میکنید و با تبلیغات کلامی خودتون کالا رو به فروش ميرسونيد بنابراین شرکت هزینه تبلیغات رو به شما پرداخت میکنه تجارت آینده دنیا همینه کسانی که در حال حاضر در حال انجام این تجارت هستند زودتر از بقیه توانایی دیدن آینده رو دارند تازگی ها فروشگاه این صنعت هم توسط شرکت بازاريابان ایرانیان زمین در کیلومتر هجده جاده مخصوص کرج تاسیس شده من دورو ورم کلی افراد موفق می شناسم که بعد چهار پنج ماه به درآمد خوبی رسیده اند
saeed.sdq
saeed.sdq
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
بیش از بیس بار تو شرکت های مختلف پرزنت شدم ، خداروشکر تا به الان دس و پام برای کت و شلوار طرف ساعت مچی مارکش ماشین مدل بالاش درآمد آنچنانیش و . . . نلرزیده و نخواهد لرزید ، از دوستانی که نرفتند خواهشمندم دست رد به سینه ی پیشنهاد کنندگان این کار بزنند (حتی عزیزترین کستون) ، با این سوال قانعشون کنید ، چندتا مثل جناب ((رندی گیج)) تو شهری که ایشون فعالیت میکرد به سرمایه ی بالا رسیدند ؟؟؟ این شرکتا شعارشون برد برد هستش ، ولی در عمل به بازنده نیاز هست تا برنده مشخص بشه . . . فی الواقع یکی برای همه ، همه برای یکی در اینگونه شرکت ها ((همه برای یکی)) تعبیر خواهد شد در نتیجه . . . شاد پیروز سربلند باشید
بهمن بهمنی
بهمن بهمنی
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
دیدم بعضی ها هم دست رد زدن ولی دوباره برگشتن!خیلی ها وسوسه می شن
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
چه تعبیر تلخ و جالبی! همه برای یکی....
پيمان
پيمان
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
سلام دوستان خوبم خدا قوت كه اينقدر با هم خوبيد و به نظر هم احترام ميذاريد من شما رو نميشناسم اما ميدونم شما و من حاصل همين نظرها و فكرهامون هستيم به خودمون نگاه كنيم كجاييم و چقدر به خواسته هامون رسيديم جاي نقد زامبيهايي كه هركدومشون با تلاش و جديت امروز دارن روز به روز به زندگي و شرايط بهتر ميرسن بيايم خودمونو نقد كنيم كه به چي رسيديم كه به خودمون اجازه ميديم به نيم ميليون هموطني كه دارن براي موفقيت خودشونو عزيزاشون كار ميكنن ميگيم زامبي
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
با دست رد زدن به سینه دوستتون سعادت بزرگی رو از دست داده اید شما باید بدانید که منزلت اجتماعی خود را نزد کسانی که آگاهی ندارند از دست میدهید ولی باید این را به فال نیک بگیرید چون شما زودتر از آنها قادر به دیدن آینده می باشید شما فرد باهوش جمع هستید
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
پیمان عزیز کاملا باهات موافقم
Abolfazl😎
Abolfazl😎
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
بنده خدايي ك پسر عموي پسر خاله ام ميشد😐يك بار تو ي مجلس كنار هم همراه با با همين پسرخاله مون نشسته بوديم ارتباطمون در حد سلام و خدافظ بود..دقيقا مثل همين متن بعد دو سه ماه زنگ زد چطوري داداش و فلان..مارو ب يه قهوه دعوت كرد..از هردري حرف زد نامرد ي راس نرف سر موضوع دوساعت مقدمه چيني و دست اخرش ك از دهنش در اومد نتورك ماركتينگ😒 با ي كلمه گفتم نه نميخوام پولدار شم گف فردا منو با ثروتم ميبيني و حرص ميخوري و فلان.. خيلي حرف زد و حتي بعد ها هم با اس و زنگ هي مثلا منو پرزنت ميكرد ك اخرش با شرمندگي مجبور شدم بزارمش تو بلك ليست..دوستان اگه كسي ميخواد يكيو پرزنت كنه بهش فقط بگين گير سه پيچ مث اين بنده خدا نده..واقعا مزاحمن
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
واقعا بلک لیست یک راه حل قطعیه برای این معزل. لایک
خورشید
خورشید
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
حس خوبی به این شرکت ها و هر کسی سراغش میره ندارم در یک حالت کلی و با احترام به همه
بهمن بهمنی
بهمن بهمنی
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
حرفهای همشون تکراری هست! من سه تا از رفیق هام رفتن دو تاشون ول کردن آخریه کار اصلیش رو ول کرد گفت میخوام "بز"م رو بکشم و به درآمد,کم اکتفا نکنم و برم تمام وقت تو کار نتورک! خلاصه بعد دو ماه برگشت به کار قدیمیش هر وقت می بینمش ناخودآگاه خندم میگیره! این زامبی ها رو شستوشوی مغزی می دن! یه دفه هم با رفیقم از مشهد مال رفتیم پارک ملت برا خندش رفتیم جا همین نتورک ها ،خلاصه رفتم به طرف گفتم آره من چوپون بودم گوسفندهام رو گرگ خورده الان بیکارم کار نداری برام؟خلاصه طرف با کلی کلاس گذاشتن گفت شمارت رو بده یکاری برات پیدا می کنم تو شرکت شادران بود یکی دیگه تو شرکت شنبه ریز بود! انقدر زنگ زد که کلافه شدم بهش,گفتم آره من چوپون نیستم سرکار می رم! خلاصه بازم پیله بود که آره بیا اینکار درآمدش بیشتره! آخرم ول نکرد کار به فحش کشید: |
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
واقعا اگه این همه وقت و انرژی برای عضوگیری رو صرف ی کار دیگه میکردن خیلی بهتر و بیشتر نتیجه می‌گرفتن...
مریم
مریم
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
منم پرزنت شدم خیلی مسخرس دقیقا همین حرفارو بمن میگفتن که ما چن سال دیگ پول پارو میکنیم توحسرت میمونی گفتم نمیخام,دوستمم دیگه بهم زنگ نزد خیلی پیام فرساد واسم یه پیام تبریکم فرستاد اخرش نوشته بود مشاور پوست و مو, چقد خندیدم
محسن احمدی
محسن احمدی
٩٥/٠٦/١١
١
٠
من اطلاعاتم نسبت به این کار بسیار بالاست.یه ۲ ۲ تا ۴ تا سادست واقعا.به خاطر رشته تحصیلیم آشنا شدم.متاسفانه کشور جهان سومی هستیم و ثابت کردیم که پافشاریم رو جهان سومی.نت ورک مارکتینگ رشته تحصیلی و شغل مدرن جهان سومه.بازاریابی شبکه ای.من نخوندم توی قوانینش که حتما باید شبکه سازی کرد.شما میتونی عضو شی و مایحتاج ماهانتو با کیفیت خوب و قیمت مناسب بخری.شرکت ها خیلی مهمن.فقط خواهش من از شما اینه که اگر جوانی داره با هزار امید و آرزو این کارو میکنه شما زامبی روحش نشید و تخریبش نکنید.اون آرزو داره نیاز داره انگیزه داره اما متاسفانه این جماعت این جا جز تمسخر و نا امیدی چیزی درونشون نیست.کاش به قله از موفقیت های زندگی تونو عکس میگرفتید تا به جای نت ورک مارکتینگ و زامبی شدن راه شمارو ادامه میدادند!
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
با یک تیر دو نشون زده؛)
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
آقای احمدی من توی این یادداشت اصلا قصد تحلیل این کار رو نداشتم و حالا هم ندارم و نمیخوام بگم درسته یا غلط! در متن هم اشاره کردم. فقط و فقط به حاشیه آزاردهندش پرداختم. به اصراری که واقعا از ی جایی به بعد تبدیل به مزاحمت میشه پرداختم. من اصلا و ابدا ب اون دسته از افرادی که فقط محصولشون رو میخرن کاری ندارم. اما واقعا اون گروهی که شب و روز پیگیرتن و بیخیال نمیشن رو نمیشه انکار کرد! این تجربه من و خیلی از افراده که متاسفانه عین واقعیته و باید نقدش کرد
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
محسن جان کاملا گل گفتی بازاریابی شبکه ای در حال حاضر تو کشور ما رشته تحصیلی شده و در دانشگاه تدریس میشه حالا ببین اینا چقدر از جامعه عقب هستند واقعا اینا زامبين یا اونا
گ_چ
گ_چ
٩٥/٠٦/١١
١
١
اتفاقا اصلا اینطور نیست . نتورکیها میگن با کسی که خیلی وقته تماس نداشتی اصلا کاری نداشته باش سراغ کسانی برو که کاملا میشناسنت و بهت اعتماد دارن پس لطفا شما هم تبلیغ منفی نکنید ، چون نتورک مارکتینگ کاری بسیار جالب و روحیه بخشی هست با تشکر
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
پس چرا این همه آدم دقیقا تجربه متفاوتی دارن:/
مهدی عباسپور
مهدی عباسپور
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
باعرض سلام خدمت دوستان،ب نظر من توی این مقاله چن تا عیب اصلی وجود داره 1خانم نویسنده اومده انتقادکنه ولی توهین کرده مثلا از الفاظی مثل زامبی استفاده کرده 2احتمالا ایشون هیچگونه اطلاعات تکمیلی یا تخصصی درمورد این کار نداره چون توی قوانین وزارت صنعت و معدن اومده نتوورکرا باید توی دفتر شرکت جلسه برگزار کنن 3وقتی ک هزینه ی ایجاد کار برای هر جوان ایرانی 25 میلیون تومنه انتظار دارین جوون ایرانی سمت کاری نره ک بدون سرمایه شروع کنه اونم بصورت پاره وقت و بدون محدودیت درامد درپایان صبحت هام میگم ای کاش ما ایرانی ها بجای تحلیل های بیخود و الکی ک بدون اطلاعات میکنیم یکم پشت هم بود و من الله توفیق
مریم
مریم
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
حتما نت ورکیه
بهمن بهمنی
بهمن بهمنی
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
بچه ها این از همون نتورک هاست ! :)))))))))))) حمله کنید اومده پرزنتمون کنه !
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
موافقتم
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
مهدی جان خیلی خوب گفتی کاملا معلومه چیز زیادی راجع به نتوورک نميدونند
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
آقا بهمن من فکر نکنم شما به درد این کار بخورید پس کسی بخواد شما رو پرزنت کنه کار بیهوده ای کرده چون اگه قبول هم کنید من بعید میدونم تو این تجارت موفق بشید قصد توهین نداشتم فقط واقعیت رو گفتم
مهدی
مهدی
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
ایران گند زده تو نتورک ی سری شرکتا اسم در کردن بخاطر تعداد اعضا(مثل بیز و بادران) ولی اصن شرکت نتورک نیستن اینا اینا شرکت برده داری و ترویج مصرف گرایی ان پرزنت کردن ک اینطوری نیست ک بری یکی از دوستای چل سال پیشتو ورداری کللی دروغ ببافی براش ک شاید قبول کنه فقط کسایی میتونن نتورک کنن ک مغز داشته باشن ن ک خنگ باشن و عشق پول باشن واسه همین همه ی ساله ول میکنن باید کارکنی تا ب بپول برسی ی سال ی سالونیم کار میکنی بعدش میشی سرگروه سه چارسال اونجوری کار میکنی و بعد بازنشست میشی شرکت نتورک کارش فروش کالا توی بازار گرمه گرم ینی خانواده عمو دایی خاله و... جنس ایرانی با کیفیت با قیمت بسسسسسسیار پایینتر(بدلیل حذف واسطه ها و تبلیغات) میرسه دست مصرف کننده هم تولید کننده ایرانی سود میکنه هم اون شرکت نتورک هم خود بازاریاب(ک قطعا سود بازاریاب بسیار بسیار بسیار کمتر از سودیه ک سرگروه های اصلی و رئیس شرکت میبرن؛ شما مهندسم بشی بخای از راه علم پول دربیاری، سود اصلی رو رئیس کارخونه میبره) شما این حرف ک نتورک مسخرست و کلاه برداریه و ... توی هرکشوری بزنی دیپورتت میکنن 😉 لدفا روشن فکر باشین
علی
علی
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
تو شرکت پنبه ریز میخواستن یه جنسی که تو بازار جهانی 6 دلاره رو 59 هزارتومن بهم بدن آخه این چه نتوررررکیه؟؟؟؟ نتورک اگه صحیح اجرا بشه همه گیر میشه ولی این نتورک درست نیست حالا بقیه شرکتا رو نمیدونم
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
شما ژست روشن فکری داری ؟ بیز عالیه و کاملا با استانداردهای جهانی نتوورک کار میکنه شما با این تحليلت معلومه هیچ اطلاعاتی راجع به نتوورک نداری پس کسی مجبورت نکرده نظر بدی
محمد حسین
محمد حسین
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
بابا برا شماها که خوبه ، من پسرخالم گیر سه پیچ داده بیا وضع مادی توپ میشه ؛ پیشرفت میکنی . کلا آدمو به چشم کیسه پول می بینن، براشون ارزش مادی داری ؛ جنسی که کارخونه ها رو دستشون باد کرده رو دارن اینجوری میفروشن. جنس با کیفیت پایین . یه روزیم این کار از تب و تاب خودش میفته
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
شما بهتره کیفیت پایین جنس رو اثبات بکنید و همین طوری صحبت نکنید
جمشید خطیبی
جمشید خطیبی
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
من تو زنجان آموزشگاه موسیقی دارم..واحد ما طبقه ی دومه ..یه شرکت از همین زامبیا اومده ن طبقه ی سوم....نمی دونید چه وضعی راه انداخته ن...!!! شاگردا و مراجعه کننده های من ..از بچه های کوچولو گرفته تا بزرگترا ...دیگه آسانسور گیرشون نمیاد بیان بالا... دختر و پسر می لولن تو هم ...باهاشون چندین بار حرفم شده... به یکیشون گفتم از کارتون راضی هستین !! گفت بععععله !! گفتم ماهی چقدر درمیاری مثلا؟ ..گفت ماهی 5 میلیون تومن !! گفتم ئه !! باریکلا.... اون وقت پس چرا با موتور گازی میاین سر کار!!!؟ طفلک ساکت.شد.... !! خلاصه صدای اهالی محل هم در اومده حسابی... سوپور محل هر رزو یه عالمه بطری خالی آب معدنی و ته سیگار جمع می کنه از تو کوچه !!!!خلاصه مزاحم ان حسابی....
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
من تا حالا تجربه این نوع مزاحمتشون رو نداشتم. ولی گویا جای نقد زیاد داره:/
k_koolak
k_koolak
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
عجب.نت ورک ماکتر نیستند
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
بیا بريم پیش کسی که تازه پورش خریده من پنج میلیون نمی گیرم ولی از مقدارش راضیم به زودی هم فعلا یه پرشیا میخرم تا در آینده چند ساله مزدا بخرم
مسلم
مسلم
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
نتورک یکی از بهترین شغلهای دنیاست ,متاسفم از این که نمیخواین در خودتون تغییر ایجاد کنید ,وفقط دوست دارین در این دنیا فقط زنده بمانید نه اینکه زندگی کنید ,....
احسان
احسان
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
همش حرفای تکراری ..شما فقط زنده اید زندگی نمیکنید فلانید بدبختید ندارید. بفهمید ندارید. نذارید باباتون کار کنه پولدار میشید.ی مشت مذخرف
H_Heidari
H_Heidari
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
چرا همه نت ورکرا یه جور حرف میزنن؟؟؟ البته تا قبل اینکه ول کنن....
اميرحسين
اميرحسين
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
سلام دوستان من ٩ ماهه دارم نتورك كار ميكنم دقيقا مثل تمام مسير هاي موفقيت مسير سختيه اصلا آسون نيست قرار نيست يه شبه پولدار بشي قرار نيست راه صد ساله رو يك شبه بري مسير موفقيت در هر عرصه اي سخته ، بسيار هم سخته كشي كه نتورك رو شروع ميكنه بعد دو ماه ول ميكنه دقيقا بخاطر اينه كه نتونسته دووم بياره يكي از سختيايي كه اينكار داره همين مواجه شدن با همين حرفايي هست كه راجب نتورك ماركتينگ و نتوركر ها ميگن! اينجا اگه دووم بياري كار كني ميتوني درآمد خيلي خوبي داشته باشي! قرار نيست دو سه سال باد كولر بخوري ميليونر بشي! دو سال بايد با همين چيزا و البته مكالمات دروني خودت مقابله كني و البته نتورك ماركتينگ رو درست كار كني! كار شوخي برداري نيست ، شركت هاي بزرگي از پتانسيلاش دارن استفاده ميكنن! به حربه ي پول خالي كسي وارد نشه! پول آخرين دستاورديه كه نتورك بهتون ميده! يه ويالن ٥٠ ميليون تومني هميشه فوق العادس! چه منو شما بلد باشيم بنوازيمش چه بلد نباشيم! نتورك شغل كامليه از هر نظر چه منو شما بلدش باشيم چه نباشيم! ياد بگيريم ندانسته قضاوت نكنيم!! از نويسنده ي متن و نويسندگان نظراتي خوندم كمال تشكر رو دارم بابت توهين هايي كه به منو امثال من روا داشتن!!!!! پيروز باشيد
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
شما هم باید قبول کنید که این توهین به شعور آدمه وقتی دوستی ک سال ها ندیدمش بعد مدت ها میخاد منو ببینه و تریپ رفاقت برمیداره! هم من و هم اون میدونیم که هدفش فقط پوله نه چیز دیگه ای! من قضاوت نکردم. فقط تجربم که عین واقعیته گفتم.
Amin
Amin
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
واقعا حق با شماس دوست من،بقیه هرچی میخان بذار بگن...مهم اینه که منو شما که داریم نتورک کار میکنیم این کارو درک کردیم.ما کشور جهان سومی هستیم نتورکی که تازه اومده مردم دارن مسخرش میکنن;دقیقا مٽل زمانی که هنری فورد اولین ماشین کشورش رو ساخت همه مسخرش کردن بهش خندیدند و گفتند:چرا اینو ساختی؟؟هیچکس اینو سوار نمیشه همه دارن اسب سوار میشن. من به شخصه اولویت اصلیم تو نتورک پول نیس،نتورک خیلی چیزا به من داده که قابل وصف نیس فقط باید تجربش کنی که بفهمی. به قول رابرت کیوساکی همه باید برای زندگی بهتر فروشندگی یاد بگیرن(فروشندگی نه صرفا به منظور اینکه کالایی یا جنسی در میان باشد) چه معلم چه دکتر چه مغازه دار برای اینکه بتونند هنر و علم و مهارتشون رو به بهترین شکل ممکن بفروشند نیاز دارن یاد بگیرن که این مهارت هیچ جا نه دانشگاه نه دبیرستان اموزش داده نمیشه و بهترین جا برای اموزشش نتورک مارکتینگه
نويد
نويد
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
عالي بووود عالي واقعا ممنون همين حرفاي بقيست كه باعث رشد ميشه
H_Heidari
H_Heidari
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
مثال ویالن و هنری فورد رو نقریبا از تموم دوستان وب مارکتر شنیدم.....چرا یجور حرف میزنین؟ خو یکم خلاقیت بخرج بدین...مثلا بگین برا خونه خودمونم ازینا بردیم...خخخخ
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
امیر حسین و امین عزیز فوق العاده اید
امید
امید
٩٥/٠٦/١١
٠
١
باسلام و عرض ادب خدمت شما دوستان گرامی، این نوع بازار یابی شبکه ای از نظر مراجع تقلید حرام اعلام شده است. جهت اطلاع بیشتر به پایگاه های آنها مراجعه کنید و یا تماس بگیرید.
لیدر سقفی
لیدر سقفی
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
یه بار دیگه به حر مرجعی دوست داری زنگ بزن نظرت عوض میشه فکر کنم
k_koolak
k_koolak
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
رهبری: بلامانع است.
H_Heidari
H_Heidari
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
معامله و كسب سود(پورسانت) از زيرمجموعه حرام است. در استفتائات جديد حضرت آيت الله خامنه اي دامت برکاته نيز كه در ادامه اشاره مي شود، به حرمت اين نوع معامله اشاره شده است. نظر رهبری در مورد این نوع معاملات
مسعود
مسعود
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
گوجه فرنگی هم یه زمانی وقتی تازه اومد حرام بود
محسن احمدی
محسن احمدی
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
اصلاح میکنم.نت ورک شغل موج سومه جهانه.من پسرم مشغول این حرفس.پیش از پیش تشویقش میکنم.به پولشم نیازی نیست.هرروز حالش خوبه دور و برش پر از آدمای با شخصیت و پر انرژیه.دوستای قدیمیشو که واقعا بیکار بودنو کنار گذاشته که تمایل قلبی من بود.کتاب میخونه هر شب برنامه مینویسه.اینا برای من لذته که پسرم تغییر کرده.انشا الله قبل از تمسخر تحقیق کنیم.امید وارم پسرم این صفحه شمارو نبینه کهوچه بسا ببینه اهمیتی براش نداره.چون من پشتشم
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
خدا رو شکر که اینقدر حالش خوبه و پیشرفت کرده. چی از این بهتر؟ من مطلب رو درمورد افرادی نوشتم که برای پول و پیشرفت دست به مزاحمت و ریا و دروغ میزنن...
Kamyab
Kamyab
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
واااي اين قطاار كه جا ميمونيد رو چقدر خوب گفتيد به خدا پدرمون رو دراوردن هر روز به ادم پيشنهاد ميدن تو رو خدا يه راه جلو مون بزاريد بپيچونيمشون ديگه خسته شديم از دست اينا😂
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
بلاک جواب میده:)))
یوسف نتورکر
یوسف نتورکر
٩٥/٠٦/١١
٢
٢
دوست عزیز نویسنده.....لطفا اول تحقیق کن بعد چِرت بنویس.....دولت و نظام تمام قد پشت این شرکتها هستن و حتی مراجع...این شغلیه که چند ده ساله تو دنیا جواب داده و ۵سال اومده تو ایران پس طبیعیه که درک خیلیها به این چیزا نرسه که میشه جاهلیت مدرن....لطفا سایر دوستان هم بیشتر تحقیق کنن و بعد تصمیم بیگرن....ی احمق ی سنگ انداخت تو چاه و این همه آدم رو الاف خودش کرده و دیگه به یک میلیون آدم توهین نکن و نگو زامبی....زامبی ذهن معیوب شماس.....سایر دوستان بشینند و طرحهای درآمد زایی این شغل فکر کنن و تصمیم بگیرن و البته با تحقیق از وزارت صنعت و اطلاعات و پلیس فتا.......
b_noori
b_noori
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
نتورک مارکتینگ در ایران در ابتدایی ترین سطح خود باقی مونده. بعد از داغ شدن تب نتورک تو ایران متاسفانه شرکتهایی مثل بیز و .. که در ایران کار نتورک میکنند دقیقا سیستم شرکت های هرمی رو پیاده می کنند.وقتی جزء قوانین شرکت اینه که بازاریاب تازه وارد باید حتما اول یک سبد کالا تعیین شده از طرف اونها رو خرید کنه، سبدی که اصلا به نسبت حرفه ای بودن و زمانِ بازاریاب توانایی فروشش رو نداره، یکی از مصادیق طرحهای هرمی نوین بوده و خلاف قوانین فعالیت در شرکتهای معتبر جهانی است. در واقع در پس این تعریف موارد زیر نهفته است: ۱. تشویق به خرید محصولات بیشتر به منظور رسیدن به رنکهای بالاتر ۲. تشویق به خرید محصولات بیشتر از سوی افرادی که تازه وارد می شوند به منظور حصول سود بالاتر و رسیدن به رنک های بالاتر در طرح پاداش شرکت از سوی بالاسری ها. ۳. تشویق به خرید بیشتر با این هدف که با فروش آنها میتوانید سود بیشتری کنید در حالی که قدرت فروش فرد در نظر گرفته نمیشود.
مسعود نوری
مسعود نوری
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
شما هم بهتره تحقیق کنی و بعد حرف بزنی وقتی وارد حساب کاربری شرکت بیز میشی نوشته که اجبار به محصول خلاف قانونه و شما می تونید از شخص مقابلتون شکایت کنید طرح اجباری که میگید مال اشخاصه و ربطی به شرکت نداره
حامد
حامد
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
سلام من یک سال نتورک کار کردم نتورکم مثل همه شغل ها در جهان هست و تو همه کشورام وجود داره نتورک هم مثل همه کار ها وقتی به ایران میرسه گند زده میشه بهش و کلا ماهیتش عوض میشه این نتورکی که تو ایران هست نتورک درستی نیست من شناخت کامل دارم از سیستمی که تو ایرانه و واقعا سیستم غلطیه ولی شمام دیگه الکی شلوغش کردی زامبی چیه دیگه عجب....!
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
خب توی اصرار و اجباری که برای عضو گیری دارن فقط میشه اینجوری تشبیهشون کر:|
شاهین
شاهین
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
جالب اینجاس یکی از دوستام منو دعوت کرد و منم عضو شدم ، صمیمی و خیلی رفیق بود مثلاااااا،بعد چند وقت که فهمید نمیخوام ادامه بدم از دیگه اصلا رفاقت یادش رفت
k_koolak
k_koolak
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
من اومدم بیرون تازه رابطه مون بهتر هم شد .دوستم رو هم دعوت کردم و قبول نکرد بازم رابطمون بهتر شد :دی در انتخاب دوست دقت کنید
محمد
محمد
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
زامبی ... چه شباهت جالبی واقعا . فکرشو بکنین یک نفر که فقط 20 روز اونم تو آموزشی با هم بودیم حاضره 200 کیلومتر بیاد که منو به اصطلاح پرزنت کنه. چقدر هم جوابشو ندادم انگار نه انگار همشون هم قراره پولدار بشن !
Abolfazl
Abolfazl
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
سلام.دوستان اگه میخوایید بفهمید نتورک درسته یا نه دوماه خرید نکنید اون موقع میفهمید که دیگه بهتون توجه نمیشه .و یه نکته به کسی که پرزنت میکحه ایراد بگیرید بگید کارت کمی اشتباه بعد یه مدت چنان معزتو میشورن که بر میگردی میگی ببخشید اشتباه از من بود نه از شما.اینا همش کارشون اشتباهه
مسعود نوری
مسعود نوری
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
ابوالفضل جان همه این کارها رو من کردم ولی همیشه بهم توجه شده من یکسال دهن ليدرم رو صاف کردم و از دست من حتی گریه هم کرد ولی هیچ وقت نگفت برو
Y.rj
Y.rj
٩٥/٠٦/١١
٠
٢
..... راجب تجارتی حرف میزنی که ماهانه میلیاردها فروش داخلش انجام میشه.نتورک همچنان پیش میره 5ساله کار میکنه از این به بعدشم میره جلو چه شما بیای چه نیای شکر خدا داره فرهنگ سازی میشه برو کتاب بخون اطلاعاتتو بیشتر کن یا اگه خوشت نمیاد نظرم نده.هر کاری تو دنیا یه سری موفق داره یه سری ناموفق حتی دوتا فلافلی تو یه خیابون مثل هم درامد نداره فکر کردی کشکی میشه اومد نتورک کرد! یه زمانی برا شرکت نفت میزدن تو سر که نیرو میخوان الان به این اسونیا نیست به زودی نتورک هم اینجوری میشه ....
روح الله
روح الله
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
ایا بنظرتون به درامد خوبی دست پیدا میکنند؟؟
مجید
مجید
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
من تو این کار زندگیم از دست دادم دوست داشتم پای اعدام برم ولی حسین غفوریان بکشم کاش میشد فقط 1 بار ببینمش باور کنید هنوز وقتی به یاد آن موقع میوفتم بغض گلوم میگیرم. آن دوستی که من برد اونجا وقتی اسم من تو محل میاد فرار میکنه. امیدوارم هیچکس نره نتورک
یک ذهن خلاق
یک ذهن خلاق
٩٥/٠٦/١١
٠
٢
متاسفم واسه عدم آگاهی و عدم نشر پیام توسط شما که .... حاضر به شنیدن جواب نیستی آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند امثال شما ها باعث این شدین ایران جهان سوم بشه ....
مجتبی خطیب آستانه
مجتبی خطیب آستانه
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
سلام. دوست عزیز کامنت قبلی شما سراسر توهین بود و توسط ادمین سایت تایید نشده و هیچ ربطی به نویسنده متن نداره عدم تایید نظر شما
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
خخخخخخخخخخ و آنكس كه نداند رو خوب اومديد. يعني عاشق همتونم اصن:)))))
م.ع
م.ع
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
سلام.نفس بازاریابی شبکه ایی یانتورک مارکتینگ ذاتا دارای اشکال نیست ولی ظرفیت های فریبنده دراون نهفته است که میتونه ماهیت اون روتغییر داده وسلامت اون روبه خطر بندازه ..
ناصر
ناصر
٩٥/٠٦/١١
٠
١
من واقعا متاسفم از طرز بیان نویسنده این متن.شما چطور ب خودتون اجازه توهین ب قشری از جامعه رو میدین.نتورک تو ی بستر قانونی و شرعی داره عمل میکنه.لطفا برید تحقیق کنید. همونجور ک نویسنده نماها زیاد هستن نویسنده های بد خیلی زیاد هستن نتورکر نماها هم زیاد هست و نتورکرهای بد هم زیاد.کسایی ک مسیر رو اشتباه میرن. این دلیل نمیشه ک همه رو جمع بست. نتورک ی سیستم و روش بازاربابی هست تو کل دنیا.هر چند تو کشور ما نوپا هست و صد درصد با معایب زیاد ولی ب امید خدا همه اینها حل خواهد شد. دوستی فرموده بودن برایان تریسی تو شهر شما کجاست.لطف بفرمایید تشریف بیارید هر شهری ک دوسداری پر از برایان تریسی های ایرانی ک فقط غیرت داشتن از توهین های دیگرون نترسن. باز هم متاسفم برا کلماتی ک شما نویسنده عزیز ب کار بردین
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
١
٠
لطفا و خواهشا یک بار دیگه متن رو بخونید:) من از درست و غلط بود این کار حرفی زدم؟ گفتم هرکسی که بره نتورک زامبیه؟ !! روی سخنم فقط و فقط با افرادی بود که برای پول حاضرن مزاحمت ایجاد کنن و.‌‌... این واقعیته و تعدادشون کم هم نیست:)
k_koolak
k_koolak
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
سلام مطلب جالبی بود اولا اونایی که التماس میکنند و مردم رو اسکناس میبینند در واقع نمیدونن نتورک چیه و مورد دیگه من خودم هم مدتی کار کردم واقعا بد نبود اما خب من جوش رو دوست نداشتم نت ورک تو ایارن نو پاست ولی تو دنیا سابقه اش زیاده به هر حال مرحله زمینه سازی رو خوب پیش نرفته :دی حداقل باعث میشه با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنی و عمیق تر شی.
م.ع
م.ع
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
بعضی ازشرکت های هرمی بنام بازاریابی شبکه ای متاسفانه دارند فعالیت میکنند وجوانان زیادی رو فریب دادند واسیب های جبران ناپذیری رو واردکردند ادم دیگه به هرکسی اعتماد نمیکنه
Omid
Omid
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
ببخشیدا اما جز نتورک چ کاری برای جوون هایی مثل ما هست که انجام بدیم؟هرجا میریم یا مدرک میخوان یا صابقه ی کار¿¿¿¿¡¡¡😕
یوسف نتورکر
یوسف نتورکر
٩٥/٠٦/١١
٠
١
من نمیدونم چرا دوستانی که فقط اسم نتورک رو شنیدن دارن دربارش نظر میدن....مثله این نویسنده عزیز و سایر دوستان که نرفتن ببین کار چیه و درباره چیه،نشستن دارن تجزیه و تحلیل میکنن.......یعنی خوشم مییاد که بدونه تحقیق و بر اساس ی مقاله فوق‌العاده مزخرف خیلیها تأییدش میکنن......بابا شما چطور زندگی میکنید وقتی توانایی تحقیق رو ندارید؟؟ بنظره من حتی ی بار هم شده برید و سر جلسه پرزنت بشینید.....رایگان هم هست....ببینید حرفشون چیه و بعد اگه فشار به مغزتون نمییاد دربارش فکر کنید و بعد نظر بدید.......خانوم نویسنده شما هم قبل از توهین یکم فشار به مغزتون بیارید و حیثیت نویسندگی رو زیر سوال نبر......طبق استدلال شما بنظرم همه نویسنده ها بد هستم چون شما خوب نبودید...... تر و خشک نباید با هم بسوزن
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
١
٠
زبونم مو درآورد اینقد توضیح دادم:))) من این کار رو تجزیه و تحلیل نکردم چون توی جلساتش شرکت نکردم و اصلا هدفم این نیست که بگم این کار غلطه یا درست. من از حاشیه ای صحبت کردم که خودم لمسش کردم... وگرنه من هیچچچ کاری به افرادی که برای دیگران مزاحمتی ایجاد نمی‌کنن و جور دیگه ای توی این راه پیشرفت میکنن ندارم
رضا
رضا
٩٥/٠٦/١١
٠
٠
به نظرتان از صد نفر چند نفر پورسانت گیرش میاد
H_Heidari
H_Heidari
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
دروغ،دروغ،دروغ.....اساس کار وب مارکتینگ در ایران
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
جالبه ها... همتون یه ژست "کمی تحقیق بد نیست" گرفتید. عمو من جلساتشو رفتم... حرف جدید بزنید لطفا. ضمن اینکه همه نتورکی ها اتقدر تخدیر شدن که متن رو نخونده سریع شروع کردن به مخالفت و تحویل دادن حرفای تکراریشون به ما. متن درباره مزاحمت های عزیزان نتورکیه. کار شما خوبترین کار دنیا اصلا. فقط سراغ ما نیان. مرسی اححححح
مسعود نوری
مسعود نوری
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
رضا جان از صد نفر هر صد نفر میگیرن سود این کار شد در صده عزیزم
الهام
الهام
٩٥/٠٦/١١
٠
١
وقتی برای پول درآوردن مجبور باشی زیر ای همکاران رو بزنی تا صاحب شغلی بهتر بشی ، وقتی برای کسب درآمد مجبور باشی صبح تا شب کار کنی ،قطعا نتورک مارکتینگ کار دور از ذهنی جلوه میکنه و افراد مجبور میشن برای ساخت سازمان از راه کار هایی استفاده کنند که شاید به نظر خوب نباشه . اما آنچه در این مبحث قابل تامل هست اینه که اگر شخصی واقعا در این کار صنعت تلاش کنه به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا میکنه . پس اگر کسی شما رو به این کار دعوت کرد دید مسموم خودتون رو به دید منطقی تبدیل کنید .
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١١
١
٠
من هیچ دید بد یا خوبی نسبت به خود این شغل ندارم. ولی وقتی کسی منو به این کار دعوت کرد این حقمه که با دلایل خودم این کار رو قبول نکنم و نبایدددد هیچ اصرار و اجباری در کار باشه که متاسفانه هست اونم ناااجوووور.
مسعود نوری
مسعود نوری
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
خانم سحر خانم اصرار منطقی برای اینه که شما قشنگ کار رو درک کنی و بهتر تصمیم بگیری وقتی نشون بدی که فهمیدی کسی کاری به کارت نداره
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
٢
٠
شما چندتا کامنت بالاتر گفتین کسی که نتورک رو رد کنه مشکل داره. پس از نظر شما من فقط درصورتی نتورک رو فهمیدم که این کار رو قبول کنم! در غیر این صورت شما همچنان به اصرار ادامه میدید و من هم هیچ حق انتخابی ندارم.:))))) واقعا خنده داره! و واقعا زامبی واژه برازنده ای برای برخی از دوستان نتورکیه :)
b_noori
b_noori
٩٥/٠٦/١٣
١
٠
واقعا از بهترین واژه ممکن استفاده کردین خانم نیکو عقیده
سی سی
سی سی
٩٥/٠٦/١١
٠
١
من نمیدونم راجع به چی حرف میزنین ولی واقعا قۻاوت کردن کار درستی نیست. هر شغل و حرفه ای ویژگی خاص خودشو داره ی عده پولشو در میارن ی عده هم سوژه میکنن که پشت سرشون عیب بزارن. خانم سحرنیکو عقیده یکم مراقب عقایدتون باشین که به خورد مردم میدین
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
خانوم نيكو عقيده التماس تفكر. به جاي اينكه انقدرم بشيني چرت و پرت تحويل ما بدي يه سره تو اينترنت بچرخي برو تحقيق كن دخترم. حجابتم رعايت كن. به پدر مادرتم نيكي كن. ديگه... التماس تفكر (اين چون كلاس داره دوبار گفتم)
سهیل
سهیل
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
من رفتم تو این شغل و درآمد مناسبی هم دارم تا الان کسی هم ب زور و اجبار نیومده مشکلی هم برا کیفیت محصولات بوجود نیومده برام تا الان اکثر افراد ک استفاده کردن محصولات رو راضی بودن خدا رو شکر. وقتی دارم محصولات ایرانی رو بزند میکنم از چی احساس ناراحتی کنم؟ وقتی دارم با فروش محصول ایرانی کارگر ایرانی رو میفرستم سر کار از چی احساس ناراحتی کنم؟ وقتی از کنار آموزش های من 10نفر عین من ک تا قبل از این کار درآمد نداشتن الان بعد از 2ماه درآمد 2_3 میلیونی دارن و ازم تشکر میکنن چرا ناراحت باشم. بازم خدا رو شکر روزی افراد دست خداست نه بندگان خدا
الناز ناصري
الناز ناصري
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
سلام دوستان، من الناز ناصري هستم ، به قول شما يك فريب خورده دوسال پيش يكي از دوستاي من نتورك رو به من پيشنهاد داد، اتفاقا ما هم زياد صميمي نبوديم. منم رفتم شركتشون و مشاوره شدم. به نظر همه چي عالي مي اومد، اگر اون درامدايي كه ميگفتن واقعيت داشت، ميتونست زندگي منو تغيير بده. من فقط از وزارتخونه چك كردم كه مجوز قانوني داشته باشه و شروع به كار كردم. و تو اين ٢ سالي كه دارم كار ميكنم نه به كسي براي فروش محصول التماس كردم و نه براي ورودي گرفتن. اين ديگران هستن كه به اين كار براي موفقيت نياز دارن، نه من به اونا، ما داريم يه تجارتي رو انجام ميديم كه ٧٠ ساله تو دنيا داره انجام ميشه و مهر تاييدشو داره و الان نياز به تاييد و تكذيب ما نداره. فقط يه مساله اي وجود داره ، اونم اينه كه كار سختيه و هركسي نميتونه توش موفق بشه، واسه همينم اونايي كه موفق نميشن، نميگن ما نتونستيم، ميگن اين كار خوب نيست. به هر حال من تو اين دوسالي كه دارم كار ميكنم هم زندگي خودمو عوض كردم، هم خانوادمو و هم ١٠ هزار نفر از مردم ايرانو به درامد رسوندم و الان تو ٢٥ سالگي درامدي كه دارم و ماشيني كه سوار ميشم ، آرزوي خيلي هاس. موفق باشيد
ناصر
ناصر
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
اینجا کسایی پورسانت گیرشون میاد ک درست کار کنن اقا رضا ممکنه هر صد نفر بگیرن ممکنه هیچ کدوم نگیرن.اینجا دروغ نداریم.اونایی ک میبینید این مدلی رفتار کردن و قبول هم داریم ک اشتباه هست مطمئنا اینده خودشون لطمه میخورن و تو این سیستم ب موفقیت نمیرسن.
صادق
صادق
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
کسی که این متن رو نتوشته میخوام باهاش صحبت حضوری یاغیر حضوری ازتلگرام داشته باشم.شما ازنتورک چی میدونی؟دلایلت واسه رد کردنش چیه؟از انسان سازی هاش چی میدونی؟ازادم هدفمند چی میدونی؟از اینکه اقتصاد ایران رو تکون. میده چی میدونی؟ازاینکه دلال های سودجو حذف میشه وسود ب همه میرسه چی میدونی؟این همه تو اینترنت هستی یه لحظه سرچ کن تو گوگل تاریخچه بازاریابی شبکه ای رو بخون.بیا به من بگو دلایلتو یا شما هایی ک میگید شغل خوبی نیست بیاید ثابت کنید
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
:)))))))))) نویسنده سوژه بالقوه خوبیه برای دعوت به نتورک. تلاشتونو بکنید...
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
:)))))))))
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
سحر سوار قطار شدي براي من دست تكون بده:)))
صادق
صادق
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
نظرمن چرا نمایش داده نمیشه؟؟؟
نويد
نويد
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
چرا نظرات مخالفو نميزاري ؟ چرا ؟؟؟ 😂😂😂جمعش كن بابا حوصله بحث با ادماييً مثل شمارو ندارم من بعد ٩ ماه با اين كار ٢٠٦ خريدم بيشترشم ميخرم حالا شما نظرات مخالف خودتو نشر نده . توام مياي😂😍🌹😘
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
سلام. من مسئول تایید نظرات نیستم.مدیرسایت نظرهای ارسالی رو چک میکنن و اگه توهین و ناسزایی نداشته باشه تایید می‌کنن.
H_Heidari
H_Heidari
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
معامله و كسب سود(پورسانت) از زيرمجموعه حرام است. در استفتائات جديد حضرت آيت الله خامنه اي دامت برکاته نيز كه در ادامه اشاره مي شود، به حرمت اين نوع معامله اشاره شده است. *ورسانت در بازاريابي شبكه اي يعني اينكه شخص با معرفي اين تجارت به اطرافيان و معرفي آنها به شركت، گروه فروش خود را شكل مي دهد. سودي از خريد و فروش و معامله افراد گروه فروش از سوي شركت به اين شخص معرفي كننده داده مي شود. و اين سود طبق پلنهاي درآمد زائي شركتها، درصدهاي مشخصي از قيمت كالاهاي فروخته شده در گروه فروش است كه به عنوان پورسانت و پاداش داده مي شود. و اين نوع معامله به صورت شبكه اي اشكال شرعي دارد و غير قانوني است.
ناصر
ناصر
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
اتفاقا من از دفتر خود اقا استفتا گرفتم.ک ایشون فقط دو تا شرط تایید مجلس و شورای نگهبان رو گفتن ک هر دو مورد تایید هست.و چیز دیگه ای جزو شروط نیست.و حلال
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
هر عقل سلیمی با خوندن همین کامنتا چند تا نکته رو تشخیص میده که گفتنش خالی از لطف نیست:) ۱/ چرا همه نتورکی‌ها مثل هم حرف میزنن...در خودتون تغییر ایجاد کنید، مطالعتون رو ببرید بالا ، ما جهان سومی هستیم و... این نشون میده که این افراد چقدر تحت تاثیر حرف‌ها و تفکراتی هستن که زیر نظر این شرکت‌‌ها سازماندهی و مطرح میشه.(من به درست و غلط حرفا کاری ندارم ولی اینو باید قبول کنید که این تکراری بودن حرفا حس خوبی رو القا نمیکنه و ناخودآگاه فکر میکنی که همه شست‌‌وشوی مغزی داده‌شدن و قراره مغز تو رو هم شست‌و‌شو بدن:// ) ۲/ خداروشکککر که من این همه نتورکی اینجا دیدم که هیچکدومشون دست به اصرار و مزاحمت نزدن برای عضو گیری:) من نمیدونم پس اون خیل عظیمی که اکثرا همهههه حداقل با یکی دوتاشون مواجه شدن کجان الان؟!!!! همون افرادی که ولت نمیکنن و در آخر فقط بلاک جواب میده!
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
آدم ياد اين دستگاه‌هايي ميفته كه يه صداي ضبط شده رو هي تكرار مي‌كنند. اسمش تو جامعه شناسي ميشه "اليّنه" شدن. به فرانسوي Alliene. فرد از خودش خالي و تخدير يه مسئله خاص ميشه. ولي از همه انيها گذشته قطار نتورك در حال حركته. وقتي راه افتاد فقط مي‌توني حسرت بخوري و دست تكون بدي. التماس تفكر سحر جان. آخه تا كي مي‌واي جهان سومي باشي؟ تو بايد ممنون هم باشي كه اينا مزاحمتن!
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
الینه شدن...چه جالب!!!.....خخخخخ من فکر می‌کنم آخرش به زور هم که شده مارو میکشونن توی این قطار و بعد همگی با هم سقوط می کنیم:)))))
مسعود نوری
مسعود نوری
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
میدونی چرا ؟ چون حرف راست یه دو نه است اینا همش راسته میخوای حرف جدید اختراع کنیم ؟ این تنها مشکل شماست و به نظر خودتون منطقی ؟ لطفا نگيد من کاری ندارم این کاملا مشخصه نویسنده عزیز
یوسف
یوسف
٩٥/٠٦/١٢
١
٣
نمیدونم چرا شما انقدر درگیر تکراری بودن حرفها هستید.. خب نتورک یک راه موفقیته و واسه موفق شدن تو این راه یکسری آموزش وجود داره.. که توسط شرکتها داده میشه (مثل آموزش فروش محصول آموزش پرزنتوری و.. ) این خیلی طبیعیه و خیلی جاهای دیگه هم قابل رویته.. مثل مدارس و دانشگاهها که در تمام آموزشگاهها همه از یک روش و فرمول استفاده میکننُ مثل آموزشگاههای رانندگی که یکسری قوانین رو تدریس میکنن... من مثل شما اخلاق توهین کردن ندارم ولی واقعا این حرف مثل این میمونه که کسانی دارن به شما مسیرموفقیت رو نشون میدن و شما میگید چرا همتون یک مسیر تکراری رو نشون میدید به نظرم این خیلی مضحکه.. تغییر کنید.... یک حرف تکراری دیگه هم هست که خدا تو قرآن میگه: ما سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمیدیم مگر اینکه خودشون تصمیم بگیرن تغییر کنن (البته از طرف خدا بخاطر تکراری بودن این آیه عذر خواهی میکنم) :))
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
٣
١
پس چرا اکثرا شرکت خودشون رو بهترین میدونن و بقیه رو بد و جیز و...:| پس با این حساب باید آموزش هم متفاوت باشه دیگه! ولی گویا اینطور نیست..... و چیزی که در کامنت شما برام خیلی خیلی خیلی جالب بود آوردن مثال آیه قرآن بود!!!! شما مگه حرفتون خط قرآنه و باید قبولش کرد؟!!! لطفا شما تغییر کنید:) و فکر نکنید همه باید این مسیر رو مسیر موفقیت بدونن! همه حق انتخاب دارن. من شاید این مسیر رو مسیر بدبختی بدونم و هیچکس حق نداره اینو به من تحمیل کنه که این مسیر موفقیته! ولی به شخصه بارها خواستن اینو به زور به من تحمیل کنن.‌.افراد مختلف از شرکت های مختلف....
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
من که شخصا تغییر کردم چون تو عمرم کسی بهم نگفته بود "تغییر کن" ://// :))))
اميرحسين
اميرحسين
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
سلام بهترين جواب براي اين زامبي ها اينه بگيد من خودم نتورك كار ميكنم با كلي زير مجموعه سريع بيخيالت ميشن
بهمن بهمنی
بهمن بهمنی
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
:) ایولا :
امیر
امیر
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
یه واقعیته که همه قرار نیست وارد نتورک بشن.مملکت رییس جمهور میخواد.وزیر میخواد.فرماندار میخواد.استاد دانشگاه میخواد.عمله و کارگر میخواد.راننده میخواد.رفتگر میخواد نتورکر هم میخواد
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
این حرفو باید طلا گرفت طلااااا. آفرین
Taki63sa
Taki63sa
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
با سلام ،فقط متاسفم ک نتورک مارکتینگ داره تو کشور ما توسط افراد نااگاه و ب طور وحشتناکی بد جلوه داده میشه ،البته اینایی ک میگید همه درسته ،منم بارها شاهدش بودم اما نباید این خرابکاریای افراد ناوارد و غیر حرفه ای رو رو حساب بد بودن نتورک مارکتینگ بزارین ،در اخر باید بگم ،صنعتیه ک راه افتاده چ منو شما قبول کنیم چ نکنیم ب زودی این فرهنگ همه گیر میشه ،
ناصر
ناصر
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
احسنت کاملا صحیح
معراج
معراج
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
جالب و خنده دار بود ... اما یه سوال ؟: از نتورک چی میدونی ؟؟؟ چی هالیتونه از بازاریابیه شبکه ایی ؟؟ اصلا چیه که بقول نظر دهنده ها اینهمه عضو میگیرن و ثبت میزنن؟؟؟
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
سلام. اولا حالی برادر... من جلساتشو رفتم. خودمم الان عضو سایتش شدم که دهن دوستم بسته بشه که نشد و خواهان بود ادامه داشته باشه. تمام حرفهاشونم حفظم. انگار تحت هیچ شرایطی آدم حق مخالفت نداره. وقتی مخالفت میکنی فقط با "تو هیچی حالیت نیست" روبو میشی... "هالی" البته...
بهمن بهمنی
بهمن بهمنی
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
معراج اسم دختر هست یا پسر ؟
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
پسره آقای بهمنی
محمد
محمد
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
شاعر میفرماید: آنان که به سرمستی ما طعنه زنانند بگذار بمانند به خماری که ز ما هیچ ندانند 😂😂😂😂
م.ع
م.ع
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
آقاجان من دارم راجع به بعضی شرکت های هرمی که بنام نتورک جوونای مردمو بیچاره میکنند شفاف سازی میکنم لطفا مانع از انتشارش نشید باتشکر
داریوش محمدزاده
داریوش محمدزاده
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
من هم نمیخوام‌مثل شما درمورد عالی بودن یا نبودن نتورک صحبت کنم اما اینکه یه عده از افراد بی تجربه که وارد این‌شغل شده اند و دارند اشتباه عمل میکنند میتونه باعث بشه که شما به تعداد زیادی از جوانان مملکتمون که دارن شغل رسمی و قانونی نتورک مارکتینگ رو انجام میدن نسبت زامبی رو بدین؟!!!
Roya
Roya
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
سلام من این حرفارو قبول ندارم من خودم یک نتورکرم ولی هیچ وقت هیچکدوم از دوستامو اینجور دعوت بکار نکردم هرکاری یسری اصول و قواعدی داره که باید انجام بشه کار متفاوت از جو و شستشوی مغزی هستش نباید اینطور قضاوت بشه حالا چون شما دوس نداری اینکارو انجام بدی دلیل نمیشه بخوای بدون اطلاعات قضاوت کنی.
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
ميدونين. ما خودمون به دوستامون ميگيم بيايد براي ما مزاحمت ايجاد كنيد كه بعد بيايم دربارشون اينجوري بگيم. وگرنه خودشون هيچ تمايلي به اين كار ندارن:/
نتورکر
نتورکر
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
شما که نمیدونید نتورک چیه عقل حکم میکنه یا نظر ندید یا برید در موردش اطلاعاتتونو کامل کنید بعد نظر بدید. درضمن آدمی که مریض میشه پیشه قصاب نمیره یا کسی که گوشت گوسفندی میخواد مطب دکتر نمیره. پس تحقیق کردن هم باید درست باشه
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
خخخخخ...
بهمن بهمنی
بهمن بهمنی
٩٥/٠٦/١٢
١
٠
بجه ها نتورکرا اومدن پرزنت کنن ! :))))))))))) بیاین دستگیرشون کنیم
Visoin
Visoin
٩٥/٠٦/١٢
٠
١
متأسفانه عادت بد مردم ما اینه که راجب چیزایی که اطلاعات نداریم نظر میدیم و همشم منفیه - نتوورک اصلا آخ اصلا بد ولی تا چیزی تجربه نکردیم راجبش نظر مزخررررف ندین. نتوورک به آدم خیلی چیزا میده از جمله هدف . پس لطفا نظرات چرت ندین .
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
بازم خخخخخخخخخخ
amir
amir
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
موافق هستم ولی کوه می خوادو مرد کار
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
هيچكدوم از مطلباي سايت انقدر براي من جذاب نبوده تا حالا. البته نظر نتوركي ها:)))
سحر نیکوعقیده
سحر نیکوعقیده
٩٥/٠٦/١٢
٠
٠
وای دقیقااا. کلا اسباب شادی و تفریحم فراهم شد این دو روز:)))))
ناصر
ناصر
٩٥/٠٦/١٣
٠
٠
تو کشور ما ی مشکل عمده هست ک همه متخصص همه چی هستن.اینکه این دوروز بچه های نتورکر اومدن و حرفهایی زدن چون بهشون توهین شده بود.وگرنه شنیدن مسخره های دیگرون عادی هست. خانم نویسنده عزیز و بقیه دوستانی ک نظر دادن چرا شما فکر میکنید عقل کل هستید و بقیه نتورکرها ی مشت زامبی ک شستشو مغزی شدن؟؟؟ من شخصا تحصیلات عالیه دارم تو دو رشته و شرکت پیمانکاری با درامد بالا.اما چیزی رو ک تو نتورک دیدم تو هیچ کار دیگه ای ندیدم.چون با عقلم تصمیم گرفتم و تحقیق کردم. برا شما هم ب قول دوستمون التماس تفکر تجویز میکنم. اگر ب خودتون زحمت بدین سایت وزارت صنعت رو بررسی کنید mimt.gov.ir میتونید تو قسمت اخبار صحبت های رئیس صنعت و معدن اردبیل رو بخونید راجب نتورک. نتورک تو ایران مث ی شکوفه هست هنوز فصل بوییدنش نرسیده.امیدوارم تا رسیدن بهار صبر داشته باشین. التماس دعا
deysam
deysam
٩٥/٠٦/١٣
٠
١
خدا رو شاکرم ؛ اونقدر رشدمون خوب بوده که ی عده آدم بیکار جمع بشن دربارمون صحبت کنن . . . شاکرم
علی
علی
٩٥/٠٦/١٣
٠
١
دوستان نتورکر خیلی وقتتون رو برای این انسان های دوست داشتنی تلف نکنید چون همه ی این عزیزان جزو اون 90% جامعه هستن. تو نتورک یه جمله فوق العاده هست که میگه بازگشت همه به سوی اوست... همه ی این دوستانی که چیزی از اقتصاد نمیدونن از آینده کاری و فواید نتورک مارکتینگ نمیدونن به خودشون اجازه نظر دادن میکنن. نویسنده عزیز شما میگید که قصد تخریب ندارید ولی بی شک نیت تخریب رو داری فقط پشت کلمه نقد پنهان شدی. نظر دادن کار شما و امثال شما نیست وظیفه کارشناس و صاحب نظر است. به اطلاع دوستان عزیز برسونم حرفه نتورک مارکتینگ دو سال است رشته فنی و حرفه ای تو قسمت امور مالی و بازرگانی شده و چند وقتی هست که رشته دانشگاهی در دانشگاه علمی کاربردی شده از طرف شرکت بیز. دوستان کارشناس اگر فشاری بهشون نمیاد زحمت تحقیق رو بکشن نه صرفا نظرهای پوچ.ما ایرانی ها هم که اصلا خوراکمون نظر دادنه اصلا نظر ندیم میگن چیزی حالیش نیست اصلا نظر دادن واجبه و منفی نظر دادن واجب تر. ما ایرانی ها اطلاعاتمون به اندازه اقیانوس اما به ضخامت 1 سانت،از سیاست گرفته تا ورزش و انتخابات و اقتصاد و ... یکم تحقیق بد نیست خانوم به اصطلاح نویسنده
بهمن بهمنی
بهمن بهمنی
٩٥/٠٦/١٣
٢
٠
فروش صابون و شامپو که تخصص نمی خواد برادر
ali
ali
٩٥/٠٦/١٣
٠
٠
مطلب بسیار کاربردی مطرح ونظرات موافقان ومخالفان مطرح گردید از متولیان سایت جیم که میزبانی را به عهده دارند تشکر بابت این روشنگری ,tvik' shcd
عليرضا
عليرضا
٩٥/٠٦/١٣
٠
٢
اين مطابي كه نوشتي شايد در مورد شركت هاي هرمي درست باشه. چون اونجا با شبكه سازي و اصلاحا آدم آوردن پورسانت ميگرفتي! اما در نتورك ماركتينگ همه افراد سود ميكنند و در واقع كسي كه دعوت ميكني به اين صنعت داري بهش لطف ميكني. چون براي موفقيت خودت بايد اون فرد رو هم كمك كني و به درآمد برسوني! متاسفانه اين مطلب با ناآگاهي محض تنظيم شده.
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٣
٠
٠
ما اگه نخوایم شامل لطف شما بشیم چیکار باید بکنیم. مگه لطف کردن زوریه؟
Hamid_Bozorgvari
Hamid_Bozorgvari
٩٥/٠٦/١٣
٠
٠
جنابان عزیزی که بصورت ناشناس پیام گذاشتین ... برای همه شما آرزوی موفقیت میکنم ، و به قول نتورکی ها ، از اینکه سوار قطار موفقیت شدین و به سمت آینده ای روشن حرکت میکنین خوشحالم .... میدونم که الان هر چی من از بدی های این کار بگم فایده ای نداره ... پس بهتره بحث الکی نکنیم
علی
علی
٩٥/٠٦/١٣
٠
٠
اقای بزرگواری من کریم دوست هستم. قبل اینکه از بازاریابی شبکه ای صحبت و بحث کنید میخوام بدونم تخصصتون چیه و همچنین چه تخصص و تجربه ای از بازاریابی شبکه ای دارید؟؟ حاضرم درمورد صنعت بازاریابی شبکه ای یا MLM هرجا و هرموقع که بخواید بحث کنم. تا جفتمون روشن بشیم.
Hamid_Bozorgvari
Hamid_Bozorgvari
٩٥/٠٦/١٣
٠
٠
جناب آقای کریم دوست، من مدتی توی یکی از سه شرکت معروف مشهدی بودم و همه جوره پرزنت شدم و با MLM کاملا آشنا هستم .... اتفاقا من هم میدونم که این کار پول داره توش ... اصلا هم شرکت هرمی نیست .... اما .... اونقدری دیدم از این نتورک مارکتینگ دیدم که برای خودم به اندازه کافی دلیل داشته باشم که دیگه سمتش نرم :)
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٣
١
٠
بارها تکسط نویسنده و مخالفان حاشیه های نتورک عنوان شد که کسی ایرادی به خود کار نمیگیره. بحث سر مزاحمت هاییه که شما افراد موفق برای ما افراد ناموفق ایجاد کردید و همش توهم دارید که همه دنیا به شما حسادت میکنند و با اصل کار مشکل دارند!
Hamid_Bozorgvari
Hamid_Bozorgvari
٩٥/٠٦/١٣
٠
٠
عالی بود :)) خخخ
علی
علی
٩٥/٠٦/١٤
٠
١
این رو قبول دارم تو این مملکت همه نباید پول خوب بگیرن بعضی ها هم باید مصرف کننده باشن تا دیگرون پول خوب بگیرن.بعضی ها باید جزو 97% باشن تا اون 3% راحت زندگی کنن. این مملکت کارمند و کارگر و کارواشی برای شستن ماشین های ثروتمندان و ... هم میخواد و لازمه که یه عده تو تفکر کم بخور گرد بخواب بمونن،واقعا نباید مزاحم این آدم ها شد. من به نمایندگی از نتورکرهای ایران از دوستانی که براشون مزاحمت ایجاد شد معذرت میخوام.
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٤
١
٠
:))))) همتون خنده دارید بخدا...
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٤
١
٠
اینکه یه عده مشاغلی مثل کارواشی رو با تمسخر بیان میکنند و آرزوی لذت بردن از تحقیر و اختلاف طبقاتی دارند، نشون از این داره یا عده ای تحت عقده های به جا مونده از کودکی به دنبال اینگونه پولدار شدن هستند، یا مبنای کار این این شرکت پرورش این اخلاقه که دومی بیشتر صحیح میاد. چون حرف خیلی هاتون هست. دوست من اگه از نظر شما این شغل جز سه شغل اول دنیاست، شغل من که "معلم" هستم و کار تربیتی رو بر عهده دارم در کشورهای جهان اول مهمترین شغل اون کشوره. برای من و امثال من پول دغدغه اصلیمون نیست که برای داشتنش دست به هرکاری از جمله زیرپا گذاشتن عزت نفسمون بکنیم و بعد ارزو داشته باشیم که وقتی ماشین گرون خریدیم به کارواشی یا کارگر نگاه از بالا به پایین داشته باشیم. این نگاه مصداق بارز نگاه جهان سومی هست... دغدغه من شغل اصلیم هست که تربیت و فرهنگ سازیه... یادتون نره فرزندان تمام نتورکی ها و تمام اقشار جامعه زیر دست فرهنگی ها تربیت میشن. و جامعه آینده بسته به نظام آموزش پرورش و معلمهای هر جامعه داره. قطعا جامعه به مشاغل مختلف داره. ولی کوتاه نظری در اینه که اگه کسی شغل ما رو نداره دست به دامن تحقیر و تمسخر بشیم...
علی
علی
٩٥/٠٦/١٤
٠
٠
خانوم آقایی عزیز. بی شک معلمان جزو زحمت کشان این مملکت هستند،نمیخوام از بهونه های یه سری معلم ها برای گرفتن پول های عجیب و غریب از دانش آموزان صحبت کنم. اول اینکه من نگفتم سومین شغل مهم دنیا گفتم سومین حرفه پولساز دنیا. دقت فراموش نشه.دوم اینکه معلم های عزیز ما کم بخاطر پول دست به اعتصاب و اعتراض نزدن. هیچکس به شغل خاصی بی احترامی نکرد فقط گفتیم تو این مملکت قرار نیست همه جزو 3% باشن. امیدوارم تو سیستم آموزشی کشور شما به عنوان اولین ها به بچه هامون یاد بدید در کنار اخلاق و احترام ذهن ثروتمندی داشته باشن تا وضع مملکت ما به این حالت که میبینیم نرسه. تا الان با این نتیجه که از نوجوان ها و جوون ها میبینیم خیلی فرهنگیای عزیز کارنامه خوبی نساختین. دست بووس شما معلم ها هستیم. به امید روزی که همه فرد مفیدی برای جامعه باشیم.
زهرا‌ آقايي
زهرا‌ آقايي
٩٥/٠٦/١٤
٠
٠
من خودم بیشتر از همه به همکاران خودم معترض و منتقدم و ثبل از اونها به نظام آموزشی. واقعیتش اینه که هرکسی مناسب معلمی نیست. اما تو گزینش اموزش پرورش یه سری چیزایی مد نظره که در تدریس هیچ تاثیری نداره. و بعد اون سبک اموزشی. منم همینو درم میگم. آموزش پرورش تو کشورهای جهان اول مهمترین رکنه. اما تو کشور ما همین مشکلاتی که شما اشاره کردید. اما... اگر من نتورکی هم بودم قطعا قبول میکردم که یک عده "هنر بازاریابی" ندارند... اتفاقا رشته تحصیلی من جهانگردی بوده که و مربوط به بازاریابی. ولی وقتی میگی اینا بازاریابی بلد نیستن و مزاحمت ایجاد میکنن یه عده میان میگن شما درباره این شغل تخصص ندارید نظر ندید. احساس ایجاد مزاحمت تخصص نمیخواد. شما خودتون هم باید به همکارانتون منتقد باشید چرا که باعث انزجار آدم میشن و خوبی های نتورک رو خراب میکنن. همه میدونن تبلیغ بد خیلی بدتر از مخالفته. اینکه خیل عظیمی از مردم انقدر از نتورک بد میگن و حتی این همه جوک براش ساختن، باید باعث شه فلش انتقاد رو یه کم به سمت خودتون بگیرید نه مردم. دقیقا مثل آموزش پرورش و یکسری از همکاران من که انقدر گند زدن به استعدادها و اخلاقها...
پربازدیدتریـــن ها
طنز

نامه ای منصفانه به استاد

٩٥/٠٩/١١
شعری سروده خودم

بعد تو

٩٥/٠٩/١٣
شعری سروده خودم

شاید دلیل خلقتت آغوش باشد!

٩٥/٠٩/١٣
شعری سروده خودم

حیف که روی من این جا به تو هم باز نبود

٩٥/٠٩/١١
میانه رو و دانا

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه کیست؟

٩٥/٠٩/١٠
یک پارچ آب سرد!

شرط ثبت نام

٩٥/٠٩/٠٩
لطفا شفاف بگویید

مسابقه ی غسل

٩٥/٠٩/١٣
امان از این همه ناهماهنگی

یک نفر با من هماهنگ شود

٩٥/٠٩/١٣
شعری سروده خودم

سکوت پاییزی

٩٥/٠٩/١٤
گیج شده ام

حال این روز

٩٥/٠٩/١٤
بیا همت کن رفیق

با دود و غبار هم مدارا ؟!

٩٥/٠٩/١١
به دنبال آیه های عذاب

سید حسن آقامیری کیست؟

٩٥/٠٩/١٤
داستان کوتاه

به همین سادگی / قسمت دوم

٩٥/٠٩/١٤
لعنت به هرچه یاد تو را زنده می‌کند

تقویم های بی عدد / شعر

٩٥/٠٩/١٠
اگر ریزعلی می بود، شاید داستان طور دیگری رقم می خورد

جای دهقان فداکار خالی بود

٩٥/٠٩/١٠
بعضی ها

ساعت های بی صدا

٩٥/٠٩/١١
ترانه ای سروده خودم

دل بهونه گیر

٩٥/٠٩/١٥
گفت: «من به دنیا اومدم پیاده بیام تا حرم آقا»

مشغول می زدم

٩٥/٠٩/١٠
ترسیده ام انگار

دلم مى خواهد همه چيز را بسوزانم!

٩٥/٠٩/١٣
عمق فاجعه

آرایشگاه

٩٥/٠٩/١٥